Obserwatorzy

środa, 25 lipca 2012

Wielki finał - sesja do Werandy Country!

Dziś po ponad rocznym oczekiwaniu na swoją kolej mamy swoje pięć minut w wielkim świecie - ukazała się nareszcie nasza sesja do sierpniowo -wrześniowego numeru Werandy Country:)
 Trzymam w rękach jeszcze ciepły, pachnący świeżym drukiem egzemplarz magazynu, patrzę na zdjęcia, czytam tekst Asi (Green Canoe) i wciąż nie mogę uwierzyć w to, że to my!
Kiedy nigdy, przenigdy nawet nie marzysz o tym, by mieć jakąkolwiek sesję, a tym bardziej do magazynu, który czytujesz od lat i zakochujesz się w prezentowanych tam wnętrzach, nietuzinkowych ludziach i ich pasjach a potem sama patrzysz na swój dom na łamach tego samego magazynu masz wrażenie, że to nie o tobie piszą... W rzeczy samej, dziwne to uczucie:)
O samej sesji pisałam już w maju ubiegłego roku, były to tzw. relacje na gorąco, pełne emocji, zaraz po zdjęciach i spotkaniu z Asią, jej rodziną i Rafałem. Dziś po tak długim czasie emocje .... są takie same:)
Chciałam Wam jeszcze raz serdecznie podziękować za możliwość przeżycia niecodziennego doświadczenia jakim jest prawdziwa sesja z prawdziwą stylistką i prawdziwym fotografem:), za niezapomniane wrażenia i wspomnienia na całe lata. Dziękuję przede wszystkim Asi, bez której mam tego pełną świadomość ta sesja nigdy by nie miała miejsca - to Ona pierwsza znalazła nas kilka lat temu jeszcze na forum Muratora, gdzie prowadziliśmy dziennik budowy i to Ona uwierzyła w to, że dom jest warty pokazania. Później od momentu nawiązania pierwszych mailowych kontaktów, przez sesję aż po dziś dzień jest z nami, monitoruje cały projekt i doprowadza do końca. Asia, dziękuję Ci za Twój pełny profesjonalizm, za to że dosłownie zaopiekowałaś się nami, że pamiętasz mimo tak ogromnego natłoku zajęć, że nasz kontakt się nie urwał wraz z postawieniem ostatniej kropki w tekście, który pisałaś o nas, DZIĘKUJEMY!
Dziękujemy fotografowi Rafałowi Lipskiemu za klimatyczne ujęcia naszego domu, pani Katarzynie Sadłowskiej-Kittel, zastępcy redaktora naczelnego Werandy Country za miłą współpracę w ostatnich tygodniach kiedy dopracowywane były szczegóły całego materiału oraz wszystkim tym, którzy pracowali w redakcji nad naszą sesją, a których nie mieliśmy już okazji poznać.
Poniżej tylko część zdjęć, reszta opatrzona tekstem o nas samych i naszym domu autorstwa Green Canoe w najnowszym numerze Werandy Country, na który gorąco Was zapraszam!
Zdjęcia Rafał Lipski, Weranda Country NR 5 (27) SIERPIEŃ/WRZESIEŃ 2012
Ale się cieszę!

107 komentarzy:

  1. Madziu:))))))))))))))))))gratuluję:))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu gratuluję ...już oczywiście mam gazetkę. Gdy czytałam artykuł i oglądałam znajome mi zdjęcia to się po prostu wzruszyłam.Piękno dla piękna...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :)
    Pięknie u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, cieszę się razem z Tobą:) Przepiękny dom, przepiękne zdjęcia. Gratuluję!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, czekam z niecierpliwością na numer w kioskach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, pewnie nawet nie jestem w stanie wyobrazić sobie Twej radości :)) Gratuluję!
    No i oczywiście baaardzo zachęciłaś mnie do kupna tego magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjątka ... gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję, żeby kupić Werandę Country, muszę sie przejechać 20 km ale co tam, warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -mamon-polecam Ci kupno Werandy bo zdjęcia tam prezentowane to zupełnie inna jakość niż te, które widzisz na ekranie monitora:)
      Ja też mam okrutnie daleko do najbliższego sensownego kiosku czy Empiku:(

      Usuń
  9. Piękny dom z klimatem :-) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  10. BUZIAKI dla całej rodzinki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej a więc to u Ciebie!!!:) ja też mam gazetkę od wczoraj u siebie i zachwycałam się Twoim domkiem:))) gratuluję serdecznie :))))
    pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu nawet nie wiesz jak się cieszę! Serdecznie gratuluję i koniecznie muszę kupić ten numer. Co jak co ale sesję w Waszym domku to ja muszę mieć.
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam i czekam na sobotę kiedy będę mogła kupić werandę!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromne gratulację ! kochana znam to uczucie, ponieważ 5 dni temu w gazeta 'magnolia' ukazała się moja fotografia ogrodowa :) niesamowite :)) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! Dzisiaj wpadłam tak mocno ekspresowo... muszę jeszcze raz wejść, by spokojnie się rozgościć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję:)
    Taka sesja jak najbardziej Wam się należała.Macie piękny dom i wnętrza, a takie cuda trzeba pokazywać światu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja od dawna jestem fanką Twoich klimatów! Jeszcze raz gratuluję -zasłużyliście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. GRATULACJE WIELKIE!!!! Śliczny gustowny domek zasługuje na taką świetną sesję! Madziu cieszę się razem z Tobą:-) Buziaki posyłam:-***

    OdpowiedzUsuń
  18. Przede wszystkim gratuluję.Wierzę, że to musi być dla Ciebie wspaniała frajda pełna cudownych emocji.Dom na zdjęciach przepełniony jest faktycznie sielskim country stylem.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wspanialej sesji i znajomości z Joasią, to musialo być niezapomniane przezycie!!!! Zdjęcia są przepiękne, sielsko, anielsko:) I CUDNY kominek!!

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniała sesja i znajomość gratuluję- wnętrza robią wrażenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje gratulacje, wcale sie nie dziwię...pieknie mieszkacie;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już przebieram nogami bo u mnie gazeta jutro, gratuluję. Jesteś wspaniałą osobą i zasługujesz na to wyróżnienie. GRATULACJE. Ila

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję to moja ulubiona gazeta, mam wszystkie wydania, z wielką przyjemnością będę oglądać jutro. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję :) pobiegłam po gazetkę ale w moim kiosku jeszcze nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dziewczyny!
      Na pewno na dniach będzie już we wszystkich kioskach;
      pozdrowienia,

      Usuń
  25. Bardzo się cieszę Madziu! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  26. bo to byłby śmiertelny grzech gdyby ktos nie pokazał innym tych Twoich pieknych wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Madziu, cieszę się razem z Tobą. Taka sesja to na pewno ogromnie przyjemne doświadczenie. Czuj się wyróżniona, a zasługujesz na to wyróżnienie w 100%!
    Kupię Werandę Country jak tylko dotrę do porządnego kiosku, bo na jakimś końcu świata jestem, a taka gazeta to smak luksusu tutaj! ;)
    pozdrawiam cieplutko i gratuluję!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas podobnie! Zazwyczaj jadę ponad 20km do najbliższego Empiku po gazety bo w jedynym kiosku u nas głównie programy telewizyjne:)
      pozdrowienia gorące!

      Usuń
  28. Nowa Weranda Country jest już w kioskach? To po prostu lecę na skrzydłach!.... Gratuluję!!!!! To musi być piękna chwila....
    pozdrawiam
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia i piękna sesja. Od razu kupię gazetę jak tylko sie pokaże w kioskach, bo cieszę sie razem z Tobą:) Gratuluje i wciskają Cię mocno! M.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam już od wczoraj gazetę! :)) Gratuluję! M.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie ! Jutro kupię magazyn.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Madziu gratuluję z całego serducha.To dowód że marzenia się spełniają więc trzeba uważać o czym marzymy,hihi.
    Pięknie mieszkacie,dużo pracy w to wszystko włożyliście ale jaka nagroda Was za to spotkała wspaniała ♥
    Jutro lecę po gazetkę,dostrzegłam także szyte przeze mnie ptaszęta które już dawno,dawno temu szyłam dla Ciebie,ależ sie cieszę.
    Pozdrawiam cieplutko,Renia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Reniu, to Twoja ptaszki! Uwielbiam je i już kilkakrotnie robiłam podejście aby takie same uszyć ale nigdy mi to nie wyszło:(
      pozdrowienia,

      Usuń
  33. Gratulacje! Przemiło się czyta i ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Madziu, ja też gratuluję.
    Uwielbiam oglądać, nasycać się zdjęciami innych domów, mieszkań, inspirować - a tu proszę, Twoje mieszkanko - już widze po tych kilku zdjęciach i bloggu, że znowu będę wzdychała :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą:):)

    OdpowiedzUsuń
  36. z przeogromną przyjemnoscią zakupię WERANDE;-)))))i bede sie zachwycać;-))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Madziu bardzo się cieszę i gratuluję !
    Macie piękny dom:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Tytuł gazetki WERANDA COUNTRY jest porażający:D Mam też wrażenie, że na Twoich zdjęciach wasz dom wyglada o wiele ładniej. Ale gratki, skoro się cieszysz;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Madziu, gratuluję:)))
    i pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje ponowne Madziu!!! Wiedząc, że materiał ma się ukazać latem tego roku z niecierpliwością wyczekiwałam ... latałam do empiku od marca ... i jak jest to przegapiłam tą premierę. Ale to nic, do jutra wytrzymam :))
    Powtórzę raz jeszcze, Twój dom to także zapach moich wspomnień. Buziaki ślę gorące!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem czy komentarz wysłałam tak jak trzeba ... Gratuluję Madziu! Jutro biegnę do EMPiKu bo przegapiłam. Twój dom to taka wędrówka w czasy dzieciństwa i także zapach moich wspomnień! :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej,jeżeli wszystkie blogerki kupią gazetę to nie wiem czy dla mnie wystarczy:)))Gratuluję Madziu!Wasza ciężka praca została wyróżniona.Oryginalny dom zasługuje na pokazanie!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzisiaj ogladam gazetkę i oczy przecieram, bo co widzę? :)No wiadomo :)
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje! Piękne wnętrze i bardzo udana sesja :)) Podziwiam Twój dom, jest pięknie urządzony :) Zachwycam się każdym szczegółem :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też serdecznie gratuluję !!! Muszę pędzic' po magazyn ... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję i po pracy pędzę do kiosku po gazetę

    OdpowiedzUsuń
  47. W sierpniu ogien w kominku?Asia przestylizowala.
    Wiesz,mimo ze zdjecia w Werandzie sa mistrzowskie,to jednak Twoje bardziej mi sie podobaja,sa zwyczajne,ladne,cieple.
    Gratuluje,Iwona

    OdpowiedzUsuń
  48. Biorąc pod uwagę klimat w jakim ostatnio przyszło nam w Polsce żyć, to ogień w kominku nawet w lecie nie jest czymś wyjątkowym. Bywają tak chłodne wieczory, że rozpalamy kominek co prawda bez szaleństw, jedno, dwa polana dla wytworzenia przyjemnego ciepła, ale rozpalamy. Poza tym ogień w kominku to nie tylko ciepło... to również klimat. W końcu ogniska również się pali w lecie, aby posiedzieć, popatrzeć w ogień i zadumać się nad tym co akurat nas trapi...

    OdpowiedzUsuń
  49. ja również po raz pierwszy "odkryłam"Was na blogu"Muratora"..tym bardziej czytałam Was z wypiekami na tym blogu..a ,że sesja w "Werandzie" jak najbardziej się należy..Gratuluje serdecznie:)czekam na czasopismo z niecierpliwością...

    OdpowiedzUsuń
  50. Ha, wiedziałam, że skądś kojarzę to wnętrze. Świetny artykuł, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję!!!Jestem zachwycona Twoim wnętrzem, pięknymi postami i jeszcze raz gratuluję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. gratulacje, kupię jutro kolejny numer Werandy!

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję, czytalam i zachwycalam sie na nowo Twoimi wnetrzami;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję szczęściaro, ale zasłużyłaś na taką sesję. Piękny dom niech cieszy oczy innych.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale piekna sesja,w poniedziałek zaraz lecę do kiosku:))

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzisiaj zajrzalam na strone internetowa werandy i widzac nowa okladke pomyslalam sobie "ale piekny dom". I wygladal jakos tak znajomo :-)
    Gratuluje serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Magdaleniu, kochana, no ja wierzę, że się cieszysz itd., ale to ONI (pracownicy, redaktorzy, styliści, fotografowie z "Werandy"), ONI powinni się cieszyć, że mogli gościć w tak cudnym domu i że mogli opublikować efekt swojej, ale przede wszystkim Waszej pracy na łamach pisma.
    Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato, dziękuję ale na okładce to nie nasz dom, nasza sesja w środku pisma:)
      Bella, ściskam Cię gorąco!!!!

      Usuń
  58. Wspaniała przygoda, cudne zdjęcia, muszę koniecznie kupić tą gazetę.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  59. ależ u Was pięknie, rozmarzyłam się! Też tak chcę!

    OdpowiedzUsuń
  60. Madziu, ja ze wszystkim zawsze spóźniona... Bardzo serdecznie gratuluję!
    Niedawno, wstyd się przyznać, Weranda Country trafiła w moje ręce po raz pierwszy. Kiedy kupiłam magazyn, oznajmiłam mężowi - "kupiłam sobie marzenia" :) Jutro zapewne polecę kupić kolejne... I rozmarzę się w Twoim domu! Ślę uściski i dziękuję za pozostawione życzenia dla Stasia.

    OdpowiedzUsuń
  61. Serdecznie gratuluję. Każdy element Waszego domu jest dokładnie przemyślany. A te belki na suficie...... są cudowne. W angielskich domach to mnie zawsze najbardziej urzeka.
    W przyszłości też będę mieszkać w takim pięknym domku .... a na razie wystarcza mi moje M4:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Serdecznie gratuluję!!!Pięknie u WAs!
    Werandę zakupię na pewno!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Werande oczywiście mamy i Was też oglądamy :) I pamiętam jakoś tak wyjątkowo bo masz spódnice jak moja Siostra i wyglądasz jak Ona... :) Ja też już marzę, że lada dzień wprowadzimy się do domku i doczekmy się swojej kolejki w werandzie :) Gratuluję gustu.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ach! pamiętam wasz domek z czasów dziennika na Muratorze - szukałam wówczas inspiracji na nasz kominek. Fotki waszego z okresu budowy mam do tej pory zapisany na dysku :)
    Choć ostatecznie nasz dom jest w innym klimacie i inny w nim kominek - Wasz wciąż pamiętam i często pokazuję znajomym szukającym inspiracji. Piękny domek - dużo szczęścia w nim życzę!

    empela

    OdpowiedzUsuń
  65. Madziu, ja z małym opóźnieniem pojawiam się, ale z całego serca gratuluję pięknej sesji! gazetkę mam i nie mogę przestać oglądać, cudne zdjęcia, pięknie oddają klimat jaki stworzyliście:-) Napiszę dziś maila, przepraszam,że z takim opóźnieniem:-( buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratulacje wspaniałego domu!
    Właśnie kupiłam czasopismo i.. pomyślałam ..jakie to wszystko piękne...
    ... życze zdrówka, szczęścia;))

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziękuję Dziewczyny! Nie sądziłam, że tak wiele osób czytało o naszym Słoneczku forum Muratora i że jesteście obecni do dziś!!!
    pozdrowienia posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Madziu kochana, GRATULUJE CI (WAM) Z CALEGO SERCA;)))wasz domek kiedy ujrzałam go po raz pierwszy jeszcze na forum muratora od razu skradł moje serce:)))i nie dziwie się,ze doczekał sie swojej chwili w "Weranda country". stworzyłąs przepiekny klimat w wszym domu i wokół niego, widac tam twoje serce i duszę;))))ja (my)nadal marzę cały czas, by móc kiedyś tez włożyć cale serce w nasze wymarzone "słoneczko";)W tym, albo nastepnym tygodniu wystawiamy wkoncu mieszkania na sprzedaz, mamy nadzieje,ze szybko uda sie sprzedac i bedziemy mogli realizowac nasze marzenia zwiazane z wlasnym domem :)naszym sloneczkiem". Lecę dzis kupic numer, bo jeszcze nie widzialam;)buziaki wielkie i jeszcze raz gratuluje serdecznie;)ps. a ja od czasu do czasu biore sobie wasz dziennik budowy, który kiedys wydrukowalam i czytam sobie, marząc o tym, by móc tez kiedys zobaczyć powstawanie naszego sloneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję ja właśnie przez artykuł w Werandzie trafiłam na Twojego bloga:) wnętrza bardzo mnie urzekły, zwłaszcza kominek:)

    OdpowiedzUsuń
  70. trafiłam do Ciebie dzięki Asi..mam ostatni numer Werandy Country..no teraz z podwójną przynajmniej, przyjemnością sobie ją obejrzę i poczytam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Zakochałam się w domu i jego mieszkańcach od pierwszego otworzenia "Werandy". To zupełnie inny, lepszy świat :D gratuluję i pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękny domek, przepiękne ciepłe "domowe wnętrza", po prostu dom z moich marzeń. Gratuluję. Jutro biegnę po Werandę i będę się delektować.

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo się cieszę razem z Tobą:) To musiała być frajda! Pięknie u Ciebie. Mnie zachwyciło pierwsze i drugie zdjęcie. Pierwsze, no bo przystojny facet na nim; a drugie, bo niesamowity spokój z niego bije, sielanka po prostu. Piękne masz otoczenie domu, zazdroszczę Ci tego. No i w domu pięknie:)
    Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję:))) A jutro pędzę po egzeplarz, w którym gościcie.

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratulacje! Przeczytałam z ogromną przyjemnością i wzruszeniem - że jeszcze są młodzi ludzie, którzy dbają o tradycje. I ta historia z obrączką... Bądźcie szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Podziwiałam ogromnie zdjęcia z Werandy i nie wpadłam na to ,że to Wasze wnętrza ;), zdecydowanie za rzadko zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Witaj Madziu;)) tak szybko napisałaś mi komentarz, a ja jeszcze edytowałam post i dodałam twoją fotkę z Weranda country i podlinkowałam adres twojego bloga, ale nie zdążyłaś sie załapać na to;))zerknij jeszcze raz w takim razie:)buziaki;)karina
    ps. z obraczka niesamowita sprawa, rzeczywiscie prawdziwe zaslubiny z domem;))a z ta butelka w fundamentach w progu domu super sprawa, moze my tez tak zrobimy;))męzowi bardzo sie ten pomysł spodobał;)A z Ciebie widac prawdziwa śląska gospodyni-tak trzymać;)))barszcz w chlebie-niesamowicie urokliwa fotka;)pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Witaj, trafiłam do Ciebie dzięki Karince z Chwili wytchnienia i teraz się zastanawiam gdzie ja byłam jak mnie tu nie było. Mieszkasz przepięknie, wszystko tak doskonale dopracowane i dopieszczone! Nie mogę się napatrzeć na Twój piękny dom. Gratuluje Ci sesji, wierzę, że czujesz się jakbyś stąpała po chmurkach:)) Zdjęcia są wspaniałe. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratulowałam już przy okazji wcześniejszego posta na ten temat, ale z takiej okazji to przecież gratulacji nigdy nie za wiele: GRATULUJĘ MOCNO MOCNO!

    OdpowiedzUsuń
  80. Posílám pozdravy a děkuji za návštěvu na mém blogu.Máte krásný domov a dýchá z něj pohoda a klid.Mějte se hezky a určitě zase zavítám na vaš krásný blog.Pavla

    OdpowiedzUsuń
  81. Jejku, ale Ty masz dom... Nie wiem jak to możliwe, że dopiero teraz do Ciebie trafiłam. Chyba mi nocki braknie na przejrzenie całego bloga... Ale lepiej późno niż wcale. Już zapisuję Cię w moich blogach, by Cię nie zgubić!

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluję i mam nadzieje, że znajdę jeszcze jakiś numer w kiosku bo chętnie zobaczę sesję u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratulacje! Piękny dom! Przejrzałam i bloga i muratora :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Jako 101 dołączam się do gratulacji i zachwytów nad Waszym domem! Sesja w Werandzie jest wspaniała!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję wspanialej przygody - ten numer już wyczytany na wszystkie strony i musze przyznać, że jestem zachwycona waszym domem:) Sama miałam przyjemność gosćić Rafała w ubiegły czwartek i muszę uzbroić się wcdierpliwość w oczekiwaniu na wydanie Werandy z naszym domkiem...ale to niezapomniana przygoda:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Mam! Mam! Mam! Wszyscy mają, mam i ja:) Ostatni numer Werandy Country z rybnickiego empiku wpadł wczoraj w moje ręce:) Byłam tak podekscytowana, że o mało nie strąciłam jednego z regałów;) Pięknie, cudnie, klimatycznie. Madziu, mogłabym przeglądać Twojego bloga na okrągło. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluję!
    Dom piękny, piękne wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratulacje! macie naprawdę piękny dom.

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo gratuluję :-) Przecudowne zdjęcia!! A dom.. a kominek.. cudo!! z chęcią przejrzę Twój blog bo fajnie się zapowiada :-)

    OdpowiedzUsuń