Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2013

Candy promujące książkę:)

Miło mi poinformować, że od kilku dni mam już nareszcie u siebie swoją książkę - przepiśnik:) Ogarniam setki egzemplarzy i stosy papierów, faktur, umów, protokołów... nie sądziłam, że proces wydania książki może być tak skomplikowany, szczególnie jeśli robi się to samemu. Stąd proszę jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na dostępność pozycji, która będzie w sprzedaży mam nadzieję już za tydzień. 
Książkę sprzedaję głównie w sieci poprzez stronę, którą niebawem udostępnię. Będzie też dostępna w niektórych księgarniach i herbaciarniach ale tylko na Śląsku.
O samej książce wiecie już chyba wszystko bo od pół roku zamęczam Was relacjami z postępów prac, a z parametrów technicznych dla zainteresowanych dodam, że nie jest to opasłe wydanie albumu kulinarnego lecz mała, podręczna książeczka formatu A5, licząca 72 strony w miękkiej okładce.
Cena książeczki to 25 zł + koszty przesyłki, które rzecz jasna będą się różniły od ilości zamawianych egzemplarzy ale o tym już wkrótce. Istnieje oczywiście również możliwość wysyłki za granicę:)
W akcji promującej książkę planuję dołączyć do każdego zamówienia powyżej 4 egzemplarzy foremkę z "dziurką" ale o tym również za tydzień:) Podobną do tej, którą oferuję dziś w Candy poniżej:)
Aby zatem umilić Wam oczekiwanie na książkę zapraszam na Candy, którego dawno już u mnie nie było, a że wydaję książkę po raz pierwszy w życiu jest to na pewno wyjątkowa okazja:)
Candy do 31 października ( w tym dniu nastąpi ogłoszenie wyników) - książka i foremka w kształcie jeżyka z jabłuszkiem w środku - bo choć książka już w świątecznym klimacie mamy przecież jeszcze cudną jesień:)

Warunki Candy takie jak zawsze, komentarz, banerek z okładką książki do pobrania i wstawienia na blogu (jeśli nie prowadzisz bloga zamieść zdjęcie np. na facebook'u:)
To wszystko na dziś, dziękuję za ciepłe słowa i towarzyszenie mi w tej niesamowitej drodze i przygodzie jaką była niewątpliwie ta książka:)
Jest bardzo osobista, nostalgiczna, pachnie cynamonem, wanilią, domem i wspomnieniami:)
Zapraszam:)

136 komentarzy:

  1. Brawo ! Świetny pomysł na publikację swojej książki. I wytrwałości w dążeniu do tego celu ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje książki!
    Jestem zainteresowana zabawą.Foremka z jabłuszkiem cudowna,staje w kolejce może drugi numerek będzie dla mnie szczęśliwy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dopięcia sprawy z wydaniem książki. Jako "branżowiec" wiem, że to niekiedy wcale nie jest łatwe. Grunt, że to już końcówka. Chętnie widziałbym twoją książeczkę w swojej kolekcji książkowo-kuchennej, więc zgłaszam się do CANDY (a jak się nie uda wygrać, to poproszę o link do księgarni). :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ;) Już pobieram i udostępniam

    OdpowiedzUsuń
  5. O nareszcie jest, z taką niecierpliwością czekałam na ten post. Niestety nie pisze bloga, ale być może mi się poszczęści. A jeżeli nie to czekam na stronkę gdzie będzie można ją kupić.
    nikau2009@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się i reklamuję na swoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wieści-Gratuluję serdecznie!
    Trzymam kciuki za sukces i dołączam do grona oczekujących na książkę :)
    Na Candy zapisuję się obiema rękami :)
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj supcio nadszedł ten dzień. Staje w kolejce po szczęśliwego losa i czekam na dalsze wiadomości o możliwości nabycia książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu jak fajnie, że książka już jest:) jesteś niesamowita, że znalazłaś na to czas przy malutkim dziecku:) ustawiam się do zabawy choć książkę i tak nabędę, myślę że to fajny prezent świąteczny:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Madziu! Świetny pomysł miałaś i ... bardzo smaczny:))

    Czekam z niecierpliwością i pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  11. "Jest bardzo osobista, nostalgiczna, pachnie cynamonem, wanilią, domem i wspomnieniami:)" - Madziu te słowa są jak balsam na moją duszę!
    Już doczekać się nie mogę kiedy ją kupię i kiedy będę otwierać paczuszkę i zacznę czytać i wreszcie piec te pyszności!
    Jeszcze raz bardzo ale to bardzo serdecznie Ci gratuluję :)))))
    Oczywiście biorę też udział w Candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu z wielką chęcią biorę udział w tak pysznym candy:) Mam nadzieję, że szczęście mi dopisze a jeżeli nie to i tak sobie kupię Twoją książkę, jestem jej ogromnie ciekawa...Nie mogę się doczekać kiedy będę mogła wypróbować te smakołyki co nam polecasz:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko
    Patrycja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moc gratulacji ślę! Z radością wezmę udział w Twym candy:)papa

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale! Gratuluję i staję w ogonku po książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu, gratuluję, raz jeszcze!!To musi być wspaniałe wydarzenie w Twoim życiu!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję po raz kolejny. Staje w kolejce, a jak się nie uda to staję w tej drugiej, żebym zdążyła kupić przez stronę internetową. Ila

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i ja będę miała szczęście.... Gratuluje!!! Kamila

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Już nie mogę się doczekać, żeby pooglądać przepisy i zdjęcia! Mimo, ze jestem ze Śląska Cieszyńskiego, to z tradycja ciasteczek zetknęłam się dopiero gdy poznałam rodzinę męża i od tej pory sama próbuję rożnych przepisów :)

    Ustawiam się w kolejce do Candy :)
    megliken.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powtórne gratulacje Madziu. Biorę udział w candy, ale książkę i tak kupię :). Czekam z niecierpliwością
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. To świetna wiadomość, Gratuluję :) Posiadanie Twojej książki będzie dla mnie niezwykłym wydarzeniem :)
    A do kolejki i ja się dopisuję, nie może być inaczej, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje serdeczne! Z wielką ochotą staję po książkę! Zanurzenie się w słodko-waniliowy świat ciasteczek jest tym, czego bardzo potrzebuję....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję książki, to nielada osiągnięcie:) Ustawiam się w kolejkę i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze raz gratuluję, nie mogę się doczekać Twojej książki :)) staję w kolejce po nią

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mogę się doczekać książeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze raz gratuluję! To tak, jakby Twoje kolejne dziecko. :))
    Trzymam kciuki i staję w kolejce (w końcu mój tata z Cieszyna pochodzi), ;))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się do Twojego Książkowego Candy. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja z wielką chęcią ustawiam się w kolejce po takie rarytaski:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne wieści Madziu!!! Oczywiście staję w kolejce po te cudeńka, ale tak czy siak książka będzie moja :)))
    Pozdrawiam cieplutko!
    Brydzia

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale GRATULUJĘ !!!! oczywiście ustawiam sie w ogonku po książkę :)
    blogu nie posiadam, dlatego wrzucam banerek na fb :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. .... moja też ;) już czuję zapach wypieków ;)

    Gratuluję! a wszystkim "Podczytywaczom" życzę udanych wypieków - w sam raz na nadchodzące dużymi krokami Święta!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje, już nie mogę się doczekać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. nie mogę się doczekać książki więc nie mam możliwości żebym nie wzięła udziału w candy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja przyłączam się do gratulacji. Czytam bloga od czasu artykułu w Werandzie Country i szczerze Wam kibicuję. No i dzis tez ustawiam się w kolejce po candy :) pozdrawiam anka.g1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Banerek już jest, teraz się dopisuję w kolejkę i czekam do 31-10-2013, tylko czy się doczekam...

    OdpowiedzUsuń
  35. Magda, jesteś the best! :))) Książki już gratulowałam i doczekać się nie mogę, aż ją dorwę w swoje ręce! :)) Na candy też się piszę, a nuż się uda! :))) Buziaki ślę!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję!!! To musi być niesamowity czas dla Ciebie!!!
    Z przyjemnością staję w kolejce po Twoją książkę :)))
    Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję sukcesu i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Madziu ogromnie Ci gratuluję !! Wiele pracy , ale jak my wszystkie będziemy zaciasteczkowane w te święta :)) Pozdrawiam ciepluteńko ..

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana,gratuluję Ci z całego serca! Pięknie się prezentują te stosiki :)
    Staję grzecznie w kolejce choć moja kuchnia, niestety, wciąż jeszcze nie gotowa,ale już bliżej niż dalej.Może mi się uda i ciasteczka według Twojego przepisu będą pierwszą rzeczą jaką upiekę w moim nowym piecyku :)
    Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przecudowna okładka:) Mam nadzieję, że sprawię sobie udany urodzinowy prezent, czekam więc tylko cierpliwie na link do owej strony. Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluje literackiego debiutu!
    Przez cały czas śledziłam powstawanie książki, więc oczywiście zapisuję się w kolejce, zwłaszcza, że wiele z zamieszczanych przez Ciebie przepisów wypróbowałam i nigdy się nie zawiodłam :)))
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com , zapraszam :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się w kolejce :-) , chociaż szczęście nikłe wśród tylu chętnych :-) Zatem od razu "zaklepuje" Twoją książkę :-) Jak tylko się pojawi , to ja poproszę ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Banerek już zamieszczony na blogu, ustawiam się w kolejce do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  44. baner na blogu :) i ja rowniez staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  45. nie mam bloga więc udziału w candy też nie będzie ;( ale już teraz proszę mi zarezerwować jedną książeczkę bo chcę ją mieć w swych łapkach i kupię ją :)pozdrawiam serdecznie cicha podgladaczka Mariola

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepięknie napisałaś, pachnie cynamonem, wanilią, czyli domem...
    jeżyki to jedne z najulubieńszych zwierzątek moich Pocieszek. Z zupełnie niejasnych względów, spróbuję uśmiech losu dla siebie i dla nich, przyciągnąć.

    Ciepło pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. zacieram łapki i czekam na książkę, mam tylko nadzieję,że sie na nią załapię;-)))czekam z niecierpliwoscią kiedy poinformujesz jak ją zamawiać ;-)))pozdrawiam cieplutko i próbuję równiez szczescia w candy;-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nie będę się łudzić i po prostu poczekam i sobie kupię ;-) Ale zamawiam egzemplarz z dedykacją!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Madziu, już nie mogę się doczekać, kiedy będzie można kupić Twoje cudo:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja pierniczę! A w zasadzie to jeszcze nie pierniczę, bo czekam z tym na Twoją książkę ;) Niespełna 24 godz., a tylu chętnych ! Co to będzie do losowania?! Oczywiście, że staję za książką, bo mi się już do niej buzia uśmiecha od ucha do ucha :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje:)

    Nie mogę się już doczekać, aby ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja nie prowadzę bloga, ale nieśmiało ustawiam się w kolejce, jak się nie poszczęści i tak kupię książkę. Pozdrawiam, Asia joajka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Czekamy na Wasze ciasteczka w naszym domku :) na razie smakujemy nasze maleństwa, ale i tak najbardziej kochamy je piec i nasz dom wypełniony ciasteczkowymi i chlebowymi zapachami, pozdrawiamy ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale fajnie :). Zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, niestety nie prowadzę bloga, ale jestem Pani cichą czytelniczką. Nieśmialo ustawiam się w kolejce. Jak się nie uda to książkę i tak zakupię:) lida19@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Madziu, oczywiście, że się zapisuję :)) linki powklejam gdzie się da :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję spełnienia takiego marzenia!! Jak nie wygram to z pewnością zakupię!

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję z całego serca i zgłaszam się do candy.
    serdecznie pozdrawiam
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie stanę w kolejce po candy lub po książkę w księgarni. Banerek dodany http://moiszymokiem.blogspot.com/
    PS- może prócz foremki, jakaś dedykacja ...?

    OdpowiedzUsuń
  60. To ja również nieśmiało staję w kolejce po książkę, i zapraszam do siebie na świąteczną rozdawajkę
    banerek na
    http://reanja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Z wielką przyjemnością się ustawiam w kolejce:) Pozdrawiam cieplutko! Iza

    OdpowiedzUsuń
  62. gratuluję wydania książki i z przyjemnością stanę w kolejce po ciepłą książkę .

    OdpowiedzUsuń
  63. Łaaał...to już !!! :):):)
    Gratuluję i czekam na kolejne wieści...:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję wydania ksiązki !
    staję i ja w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Ma się rozumieć, że posiadanie tej książki jest moim marzeniem :)
    A podzielę się nią poprzez fb, gdyż bloga niestety nie prowadzę :(

    OdpowiedzUsuń
  66. Serdecznie gratuluję!!!:)))
    Jak tu się oprzeć woni cynamonu i wanilii? Nie ma szans, muszę spróbować szczęścia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  67. GRATULUJĘ. Na bieżąco śledzę Twojego bloga Madziu i podziwiam, ale też podzielam Twój zapał pieczenia świątecznych ciasteczek:) Nieśmiało ustawiam sie w kolejce po książkę, a nóż szczęście mi dopisze, a jeśli nie to i tak mam farta bo mieszkam całkiem niedaleko Umieszczam informację na facebooku asia.piotrek7c@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję wydania książki.
    oczywiście Chcę!

    OdpowiedzUsuń
  69. A co mi tam, szczęścia nie mam, ale też się piszę :)
    A że Cię podziwiam za WSZYSTKIE Twoje dzieła Magdziu, to już wiesz!
    Pozdrawiam
    Ania z życia co kołem się toczy (http://azyciekolemsietoczy.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  70. Magdziu, a tak w ogóle to... NAJLEPSZEGO DLA DZISIEJSZEGO SOLENIZANTA FRANCISZKA!

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak fajnie, niebawem ksiazka, ja juz nie moge sie doczekac :) I oczywiscie powalcze w candy o nia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję :-) Na pewno zostanę posiadaczką Twojej książki :-)
    Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  73. jak nie wygram to kupię;))
    asiak

    OdpowiedzUsuń
  74. Witaj Madziu!

    Po pierwsze - uwielbiam Twojego bloga! Wprawdzie nigdy tu nie komentowałam, ale wiedz, że odwiedzam Cię regularnie i niezmiennie podziwiam za niesamowite wyczucie i świetny gust.
    Pamiętam Cię jeszcze z czasów "muratora', kiedy to natknęłam się na Wasz dziennik budowy i bajeczny ogród.

    Po drugie - z wielką ochotą dołączam do zabawy :) Zresztą, nawet jeśli nie wygram, to i tak kupię książkę, bo zapowiada się świetnie :)

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję raz jeszcze!
    Ustawiam się po cichu w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. gratulacje takiego sukcesu :)
    zapisuję się chętnie, jestem antytalenciem kuchennym ale taka śliczna książeczka i foremka może sprawiłyby cud świąteczny i zaczęłabym piec ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję własnej książki. :) Książek o jedzeniu nigdy dość, tak jak i foremek do ciastek, więc z przyjemnością staję w długaśnej kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  78. zapisuję się.... jak nie wygram to przeszukam okoliczne herbaciarnie i księgarnie (bo jestem z Twoich ololic:-)) Pozdrawiam i gratuluję pomysłu i FINAŁU....!

    OdpowiedzUsuń
  79. ahh pachnie już świętami :) może uda mi się coś w tym roku upichcić :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Madziu kochana jesteś wielka;)))) zawsze Cię podziwiałam za klimat jaki potrafisz stworzyć w domu, za to,ze codziennie rano w sobote pachnie u ciebie wypiekami, tym bardziej,ze pracujesz i masz 2 dzieci;))) a sesja bozonarodzeniowa w srodku lata to już mega wyczyn;)))ale wcale mnie to nie dziwi,ty po prostu jesteś stworzona do takich rzeczy;)))ciagle gdzies cie widać.....a tak naprawdę chyba wszystko zaczelo się od budowy "słoneczka" a póxniej wygrywane konkursy.....gratuluje Madziu z całego serca, podziwiam cię i chciałabym umiec Cie nasladowac choć w części, choć jest to b.trudne;)))a fotki z sesji cudne,zreszta jak zawsze u ciebie az fotki pachną;))) Madziu ja oczywiście banerek z candy wstawie u siebie na blogu, by inni widzieli ksiażke, ale ja z chęcia ja kupię, gdy już się ukaze na stronie, a gdyby była jeszcze możliwość dedykacji w niej to bylabym przeszczesliwa;)))taka ksiazka na swieta to skarb,juz nie mogę się doczekać;)))caluje cie bardzo mocno i sciskam serdecznie jeszcze raz gratulując ogromnie;)))JESTES WIELKA MADZIU;)))

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratuluję :) sporo pracy Cię kosztowała, ale na pewno przyda się wielu osobom, a dla Was będzie piękną pamiątką :)
    Staję w kolejce jak nic! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratulacje:)Książka się pięknie zapowiada:)Do kolejki się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję wydania książki:) Wspaniale się zapowiada:)
    Chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję wydania książki! Ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Madziu ja doskonale cie rozumiem z brakiem czasu, ja tez odstawiłam blogowanie na bok odkad pojawił się Bartus w naszym zyciu;)))i tez bywam tu b.rzadko, w zasadzie zaglądam tylko do ciebie jak już jestem i do ani z mój dom=moja przystan" także dodatkowo podziwiam cie,ze masz czas na to wszystko;)))ja podobnie jak ty czasami mam wszystkiego dość,ale nie zamieniłabym tego za żadne skarby;)))pozdrawiam Cie bardzo goraco i sciskam ;)))gratuluje jeszcze raz wydania książki ,czekam na nią z niecirpliwoscia;))buziaki

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo chętnie biorę udział w CANDY :) Gratuluję odwagi i uporu! Wielki plus za promowanie Śląska!
    Pozdrawiam
    Edith Stuff

    banerek na: edithstuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluję wydania książki! Świetny pomysł. Przyłączam się do zabawy - jeżykowa foremka skradła moje serce:) Banerek na allshadesofblue.com.pl - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Och już nie mogę się doczekać książeczki. Smacznie się zanosi.. Zapisuję się na CANDY i zapraszam do mojego domku od brzozą
    Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  89. Zapisuję się na candy bo bardzo chciałabym mieć w kuchni Twoją książkę.Sama uwielbiam gotować ale z pieczeniem,hm....różnie bywa:)Ale się uczę i inspiruję:)31 października to dla mnie ważna data,jedyny,niesamowity dzień ponieważ w tym dniu urodziłam wyczekanego,wymarzonego synka.Może mi się poszczęści!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja też ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam ,
    J:O)

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratuluję Książki. To moje pierwsze w życiu candy :) Zdjęcie książki opublikowałam na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  92. Madziu,oczywiście,że staje w kolejce,bardzo jestem ciekawa Twojej książki,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratuluje publikacji i chętnie bym przygarnęła :) Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratuluję wydania książki :-) Ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  95. Przede wszystkim gratuluję takiego sukcesu:)Pierwsze koty za płoty, trzymam kciuki za następne:) Póki co, chętnie upiekę coś z Twojej pierwszej książki:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Madziu kochana! Jeszcze raz wielkie gratulacje. Miły widok, te wydrukowane książki.
    Również ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam ciepło!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję sukcesu! Życzę powodzenia! I ustawiam się w kolejczce :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Madziu gratuluję z całego serca!!!! Ustawiam się w kolejce, może to szczęście stanie się moim udziałem.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  99. świetnie się zapowiada, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  100. Gratuluję serdecznie wytrwałości i wielkiej pasji. Książka z pewnością jest niespotykaną gratką. Mam nadzieję, że jedną wygram, a następne zamówię w ramach bożonarodzeniowych prezentów dla znajomych.
    www.sweetheartsklep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. To i ja stoję w kolejce po tą cudną książkę:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  102. Ojej jaka kolejka......ale staje i czekam wchłaniając zapachy z Twojego domu :)
    Banerek na www.polozna-online.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Brzmi pysznie :) Zgłaszam się do zabawy :) Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się do zabawy :) Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Madziu wiesz, że marzę o Twoim cudeńku :)
    Pozdrawiam ciepło,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  106. Gratuluję! Jak miło patrze, gdy marzenia się spełniają . Podziwiam Twoją determinację - efekty niedługo zobaczymy "namacalnie" - już nie mogę się doczekac . Sentymentalnie upiekę na Boże Narodzenie z Twoich przepisów.
    Pamiętam cudny smak ciasteczek cieszyńskich na weselu kuzynki w Skoczowie podanych przed obiadem. Resztę menu weselnego miałam z głowy pałaszując ciasteczka, małe cudeńka.

    Do losowania się zapisuję, ale książkę i tak chętnie nabędę.
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  107. Ustawiam się i ja w kolejce po piękne nagrody :)
    Jak się nie uda, najwyżej kupię, a co tam ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratuluję wydania książki! Chętnie ją przygarnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  109. dołączam do zabawy,
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1427243364163205

    OdpowiedzUsuń
  110. biorę udział
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/171633559708654

    OdpowiedzUsuń
  111. Z checia przylacze sie do zabawy...udostepnione na fb: https://www.facebook.com/gocha.wysocka/posts/10200760666275569
    Gratuluje wydania ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  112. Gratuluje wydania ksiazki,z checia przylacze sie do zabawy:)
    Opublikowane na fb: https://www.facebook.com/gocha.wysocka/posts/10200760666275569

    OdpowiedzUsuń
  113. Serdecznie gratuluję!!! Cudownie książka się prezentuje, chętnie obejrzę od środka :D.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Przy-Kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Chyba znalazłam już prezent pod choinkę... hi, hi, hi... Twoja książka idealnie się nada. Na pewno kupię! A tymczasem, kto by się nie skusił... Oczywiście się zapisuję. Numerek mam chyba 120 i 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  115. ups. jeszcze blog http://gdylatajaptakiiszumiadrzewa.blogspot.com/. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  116. Ustawię się i ja z ogromną nadzieją.
    http://dekomagja.blogspot.com
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  117. Witam serdecznie. Kilkarazy piekłam ciasteczka z przepisów , które znalazłam na tym blogu. Kolejka jest długa, ale może i mi dopisze szczęście? Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  118. gratuluję :-)
    ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  119. Gratuluję zrealizowania swojego marzenia !!!
    Z przyjemnością i z wielką nadzieją pomarzę o Twoim prezencie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  120. Ustawiam się grzecznie w kolejce :-) nawet, jeśli mi się nie poszczęści, będę polować na książkę w śląskich herbaciarniach :-) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  121. Witam gratuluję książki i świetny pomysł na jej promowanie. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/
    Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Ustawiam się w kolejce po książeczkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  123. I jak tu przejść obojetnie skoro tak czekam na własny egzemplarz książki .....
    Staję więc dzielnie w kolejce :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  124. Wspaniały pomysł. Gratuluję spełnienia tak niezwykłego marzenia i mam nadzieję na kolejne takie pomysły, bo teraz może być już tylko łatwiej. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  125. Gratuluje sukcesu:) Z przyjemnością dołączę do zabawy:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Witam.
    Serdecznie gratuluję wydania książki.
    I oczywiście chętnie dołączę do zabawy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  127. Dopisuje się do tego długaśnego ogonka. Gratuluje wydania książki , na pewno jesteś bardzo szczęśliwa z tego powodu . Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z wizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Nie prowadzę bloga ale udostępniłam na FB. Oczywiście zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  129. Dziękuję wszystkim za udział w Candy, zamykam kolejkę - za moment wyniki:)

    OdpowiedzUsuń